The walking Dead
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

running harder and harder

2 plaatsers

Ga naar beneden

running harder and harder Empty running harder and harder

Bericht van Lilith za mei 11, 2013 7:05 am

Onlangs was Lilith in een huis binnengebroken. Ze sliep daar nu al enkele dagen omdat het alles had. Nog eten, drinken dekens. Alles stond er nog waardoor het de perfecte schuilplaats was. Het gebeurde wel eens dat ze maar een nacht in een van de vele huis bleef overnachten omdat het te gevaarlijk was. Maar dit was een villa en nog redelijk ver afgelegen. Dus niet meteen een plaats waar de walkers zouden zitten. Toch was ze altijd uiterst voorzichtig met wat ze deed. De lichten deed ze alleen maar aan wanneer ze gordijnen en deuren dicht had gedaan. Ramen deed ze nooit open, want de kans was groot dat ze die dan vergeet dicht te doen. Het bleef gevaarlijk. Sinds dat haar ouders ook gebeten waren geweest op een of andere manier was Lilith helemaal alleen. In het begin was het moeilijk geweest, maar omdat haar vader in het leger had gezeten had hij ervoor gezorgt dat Lilith heel goed kon vechten. Dus uiteindelijk kon ze het zelf wel aan al had het wel even moeten wennen. Dankzij de opleiding van haar vader had ze het meteen geleerd. Geeuwend rekte Lilith zich uit en draaide zich onder de deken om toen ze oppeens gebonk op de deur hoorde van het huis. Meteen schoot ze overeind. zag dat ze haar licht had aangelaten terwijl ze het gordijn had vergeten uit te doen. Dat dit haar weer moest overkomen. Meteen schoot ze recht deed haar kleren deftig aan en rende naar de keuken waar ze zoveel mogenlijk eten en drinken in smeet. Ze was nog maar juist klaar toen die deur open vloog."shit" Razend snel greep ze haar pistool en schoot naar de eerste binnenkomende walker. Daarna nam ze de tas en rende weer de trappen op. Opende het raam, klom erdoor waardoor ze op het dak terecht kwam, het raam deed ze vlug achter zich dicht. Daarna sloop ze naar de achter kan van het huis. Smeet de tas op grond en sprong erachter. Zonder enige seconde ook maar te aarzelen gritste ze het van de grond en begon door het bos te rennen. De tas stevig vast houdend bleef ze rennen zonder achterom te rennen. Daardoor lette ze wel niet op waardoor ze niet meteen zag dat het bos naar beneden daalde en ze over een tak struikelde waardoor ze verder begon te rollen. Haar ogen dicht geknepen hopend dat ze nergens tegen aan botsen. Blijkbaar wel maar meteen merkte ze het dat het iemands benen was. haar pistool richte ze naar de persoon bang dat het weer een walker was, nadat ze zag dat blijkbaar niet het geval was liet ze haar wapen meteen zakken."Jasses..."Verzuchtte ze."Laat me nooit meer zo schrikken" Met moeite ging ze rechtzitten terwijl ze al de vuile bladeren en takken uit haar haren probeerde te krijgen.

(Daryl)
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl za mei 11, 2013 7:33 am

Little Ass Kicker
512 Words for Lilith

running harder and harder

Zijn kruisboog hield hij voor zich terwijl hij concentreert keek naar het konijn dat niets vermoedend zat te eten van het gras. Traag en zo stil mogelijk wandelde hij dichterbij, zijn boog hield hij heel de tijd op het konijn gericht. Daryl wist hoe je moest jagen, hoe je ervoor moest zorgen dat een wild dier je niet meteen opmerkte. Dat kon je gewoon merken aan de manier waarop dat hij zijn voeten plaatste. Pas toen er nog maar vijf meter of net iets meer tussen hem en het konijn in was merkte het dier hem op. meteen schoten de oren omhoog en stond hij klaar om te vluchten maar het konijn was te laat. Daryl had de pijl sneller losgelaten dan het konijn kon vluchten. De pijl ging recht door de buik van het dier heen en levenloos bleef het op de grond liggen. Zijn kruisboog liet hij weer zakken en meteen ging hij naar het konijn toe. Hij hurkte neer en zijn kruisboog legde hij naast zich neer op de grond. Het konijn pakte hij op om vervolgens zijn pijl er weer uit te trekken en weer bij de rest te steken. Daryl hing het dier met een koortje dat aan zijn riem hing vast aan zijn riem en vervolgens raapte hij zijn boog weer op en stond hij recht. Het was niet dat ze in voedselnood zaten. Zeker niet, ze hadden voor het leven in deze wereld redelijk veel eten. Sommige zouden het misschien niet geloven maar misschien was de gevangenis hun redding wel geweest. Het was er veilig voor de Walkers, ze konden er slapen, er was eten en ook waren er medicijnen. Ze moesten zich weinig tot geen zorgen maken dat er een Walker binnen zou komen maar toch was er iedere minuut van de dag toch iemand die op de uitkijk stond. In deze tijd wist je gewoon niet meer wat je kon verwachten. Meteen toen Daryl wat hoorde draaide hij zich om, maar het was te laat. Iets viel tegen zijn benen en zo snel hij kon zette hij meteen enkele stappen naar achter. Zijn kruisboog was meteen weer op het lichaam gericht klaar om te schieten. Zelfs toen hij zag dat het een levend iemand was liet hij zijn wapen nog niet meteen zakken. Ze had zelf een pistool op hem gericht dus Daryl zag niet in waarom dat hij het zijne moest laten zakken. "Jasses...Laat me nooit meer zo schrikken" Zei ze. Haar pistool had ze ondertussen laten zakken en snel keek Daryl omhoog naar de berg waar ze vanaf was gerold voor hij haar weer aankeek. "Sta recht." Zei hij met een klein knikje. Je kon niet voorzichtig genoeg zijn. Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat ze onschuldig overkomen maar dan ineens toeslaan. Daryl had zijn kruisboog dan ook nog steeds niet laten zakken. "En ik zou dat ding ook maar beter wegsteken, het is geen speelgoed." Hij keek naar het Pistool dat ze vast had om te laten zien wat hij bedoelde, al was dat vast wel duidelijk.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith za mei 11, 2013 7:59 am

Waarom was ze zo dom geweest? Het was haar dagenlijkse routine geweest. Deur op slot, ramen dicht, gordijnen dicht, zo weinig mogenlijk licht. Hoe kwam het dan dat ze zo'n grote fout had gemaakt? Dat was niks voor haar. Het rennen in het bos is nooit gemakkelijk. Je moet altijd alles letten, je achtervolgers, kijken welke richting je wilt lopen, maar vooral kijken waar je je voeten zet. Zoveel dingen tegenlijk. Vrouwen kunnen natuurlijk wel twee dingen tegenlijk, maar niet meer dan dat en allemaal zo perfect mogenlijk. Gewoon blijven rennen, harder en harder. Zonder te stoppen. Lilith had weer geluk dat ze erg sportief was, dus dit kon ze wel nog een tijdje volhouden. Af en toe kon ze het toch niet weerstaan om even achterom te kijken. Natuurlijk was ze hen kwijt, maar ze moest zoveel mogenlijk afstand creëren als maar kon. dan was het weer veilig om weer even op adem te kunnen komen. Nu moest ze nog gewoon doorlopen. Jammer genoeg lette ze niet meteen perfect op waardoor ze struikelde over een van de wortels van een dikke boom en heel de berg begon af te rollen. Het was nou niet een pretje maar ze moest er tegen kunnen. Nadat ze haar wapen had opgericht naar een mens dat gelukkig geen walker was liet ze meteen haar wapen weer zakken al was ze wel nog alert, hield ongezien al zijn bewegingen in de gaten. "Sta recht." Was dat een of andere dude die een bende leide ofzo? Waarschijnlijk wel, het had voor lilith geleken alsof ze juist toestemming had gekregen om op te staan. Kort snoof ze daarvoor maar stond ondertussen wel recht en begon nadat ze haar haren wat had verholpen nu ook haar kleren te bekijken. Aarde overal aarde...Ach dat bekijkt ze later wel weer even. Haar Pistool hield ze nog altijd in haar ene hand en de tas in de andere hand. "En ik zou dat ding ook maar beter wegsteken, het is geen speelgoed." Kort trok ze een wenkbrauw op. Zij die dat nu serieus tegen haar? Neutraal keek ze hem aan terwijl ze even diep adem haalde."Ik weet heus wel dat dat geen speelgoed is, en ik kan er perfect mee omgaan, onderschat te vrouwen niet." Sprak ze de laatste woorden lichtjes spottend uit."Ik stop de mijne weg als jij de jouwe wegdoet, straks struikel jij net als mij en schiet je perongelijk en zal ik daar hoogstwaarschijnlijk wel weer de dupe er van zijn." Verklaarde ze simpel weg. Even keek ze weer naar boven en keek toen weer naar de gast voor haar." Zijn er hier in de buurt nog andere mensen?" ze kon het niet laten te vragen. Ze was het zo gewoon om niemand tegen te komen dat het haar volkome verraste dat ze zomaar tegen iemand aanrolde.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl za mei 11, 2013 8:18 am

Little Ass Kicker
492 Words for Lilith

Running harder and harder.

Ze leek even verbaast te zijn toen Daryl tegen haar zei dat ze recht moest staan, ze keek hem dan ook even aan maar vervolgens deed ze toch mooi wat er van haar gevraagd werd en ze stond recht. Daryl had ondertussen weer één stap naar achter gezet om weer wat ruimte te creëren. Heel de tijd had hij geen kik gegeven. "Ik weet heus wel dat dat geen speelgoed is, en ik kan er perfect mee omgaan, onderschat te vrouwen niet." Hij rolde even met zijn ogen maar hield nog steeds zijn doel in het oog. Natuurlijk kunnen vrouwen en ook mee omgaan, alsof hij dat zelf nog niet wist. Het was niets nieuw. Bij de spottende toon in haar stem versmalde hij zijn ogen even kort. "Dat weet ik ook wel. Net zoals ik weet dat jij het nu weg gaat steken." Het klonk ergens als een bevel en dat was het ook. Hij ging zijn boog niet laten zakken voor dat zij haar pistool weg gestoken had. Als ze het toch niet ging doen dan was er niets dat hem tegenhield om te schieten, en schieten ging hij. Hij had geen schrik om iemand te verwonden. "Ik stop de mijne weg als jij de jouwe wegdoet, straks struikel jij net als mij en schiet je per ongelijk en zal ik daar hoogstwaarschijnlijk wel weer de dupe er van zijn." Dat was dus wat er gebeurde. Ze was gestruikeld. Waarschijnlijk was ze voor iets of iemand om de vlucht, anders ging je niet zo hard struikelen dat je helemaal naar beneden ging rollen. Dat kon niet tenzij je gewoon vreselijk onhandig was. "Maar ik ben niet zo achterlijk om over mijn eigen poten te struikelen." Weer keek hij even naar boven waar hij wat zag bewegen. Natuurlijk, ook dat nog. Of ze was niet zo alleen als ze er nu uit zag of ze moest de aandacht hebben getrokken van enkele Walkers in dit bos. Zonder dat hij liet merken dat hij wat gezien had keek hij de vrouw voor hem weer aan. "Zijn er hier in de buurt nog andere mensen?" Nieuwschierig was ze wel, maar was ze zo naïef om te denken dat hij daar een antwoord op ging geven? "Wat gaat jou dat aan?" Snauwde hij naar haar. Nee Daryl was niet iemand die je snel vertrouwde, zeker niet als hij alleen was. Vroeger zou hij haar vast meteen neer geschoten hebben toen ze zijn benen nog maar raakte, gewoon uit automatisme, maar daar is hij van af weten te stappen. In plaats daarvan was hij voorzichtiger geworden als het aankwam op vreemde. Nu ging hij er tenminste niet meteen met de vuist op. "Je moest wel gehaast zijn om zo'n val te maken." Merkte hij op. Heel de tijd had hij zijn kruisboog op haar blijven richten.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith za mei 11, 2013 9:02 am

Hoogstwaarschijnlijk zal ze van die val nu wel blauwe plekken hebben. Ach het gebeurde wel eens vaker dus ze was het wel gewoon dat ze een schrammetje of blauwe plekken kreeg. Lilith was het zo gewoon geworden dat ze altijd alleen was dat ze nou neit zozeer beleefd was. En dat was dan ook haar eigen fout. Maar overal waar ze was gegaan was ze niemand tegen gekomen. Het was dan best vreemd dat je in het midden van een bos oppeens tegen iemand aan rolt. "Dat weet ik ook wel. Net zoals ik weet dat jij het nu weg gaat steken." even wreef ze kort door haar haren, ja dit was duidelijk iemand die een leider hoorde te zijn. En omdat hij zo sprekend op haar vader leek qua karakter deed ze zwijgend want haar werd gevraagt en stak het wapen in de holster dat aan haar dijbeen hangde. "Zoals u zegt...."Haar vader...god, wat miste ze hem zo. Hij zou wel geweten hebben wat ze zouden moesten doen. Ze moest nu niet aan hem denken. "Maar ik ben niet zo achterlijk om over mijn eigen poten te struikelen." Onhandig krabte ze even op haar achterhoofd."Euhm ja...sorry trouwens dat ik tegen je aanrolde" Mompelde ze gemeend. Ze heeft nu ondertussen haar lesje wel geleerd. kijk beter waar je je voeten zetten, en kijk vooral uit voor uitstekende wortels..."Wat gaat jou dat aan?" Snauwde hij naar haar."sorry..." Mompelde ze."Het is een tijdje geleden dat ik nog mensen ben tegen gekomen dat is al" Kort haalde ze haar schouders even kort op. "Je moest wel gehaast zijn om zo'n val te maken." Merkte hij op. even keek ze terug naar waar ze vandaan was gerold."Ja, het is beter dat we beiden hier weg van gaan...ik werd achtervolgt door de walkers" Besefte ze weer eens. De hele tijd negeerde ze gewoon zijn wapen. Hij mag dan misschien wel gewoon zijn dat er random personen je aanvallen maar Lilith niet. Hij mocht terug gaan naar de mensen die hij onder zijn hoede heeft, en lilith...wel ze zal zich wel weten te redden op een of andere manier.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl za mei 11, 2013 9:25 am

Little Ass Kicker
629 Words for Lilith

Running harder and harder.

Hij had de gevangenis enkel verlaten om opzoek te gaan naar iets van vlees. Altijd maar blikvoedsel eten of iets kant en klaar werd na een tijd ook eentonig. Je werd het al snel beu gegeten en iedereen wou ook nog wel eens een stuk lekker vlees. Iets dat vers was en niet iets dat God mag weten hoe lang al in een pakje zat. Nee hij was enkel naar hier gekomen voor eten, niet voor nieuwe mensen tegen te komen. Daarbij kon hij haar toch niet mee nemen, al wou hij dat ook niet eens. Nee ze zouden het er niet eens mee zijn. Ze gingen enkel maar kwaad worden als hij zomaar ineens met een wild vreemde binnen zou komen wandelen. Hij had de leiding niet dus hij kon ook niet zomaar de eerste de beste meenemen. Niet nu ze eindelijk een goede en veilige plaats hadden gevonden. Door de ervaring die Daryl had had hij in de groep misschien wel wat meer te zeggen, maar hij was de leider niet, dat wou hij ook helemaal niet zijn. Iedere keer met iedereen zijn problemen opgescheept zitten. Er iets proberen aan te doen, dat was gewoon niets voor hem. Hij zou er waarschijnlijk het geduld niet eens voor hebben. Hij pakte zijn kruisboog steviger vast toen ze weer in beweging kwam om haar pistool weg te steken. "Zoals u zegt...." Het duurde nog enkele seconde voor dat hij zijn boog liet zakken en weer rond zijn schouder hing met het 'lint' dat eraan hing. Als ze nu van plan was om te schieten had zij haar wapen sneller dan hij zijn boog zou kunnen hebben, maar dat maakte hem niet meteen ongevaarlijk. Nee hij had ook veel ervaring met zijn vuisten. En als het echt moest ging hij er ook niet zacht mee zijn. "Euhm ja...sorry trouwens dat ik tegen je aanrolde." Verontschuldigde de persoon zich en Daryl knikte maar even kort. "Let volgende keer gewoon op waar je loopt." Daryl was nu niet de persoon waar je snel een glimlach bij zou zien. Nee je moest er zelfs al zeer veel voor doen om hem te laten lachen. Enkel als hij goed gedronken heeft en niet volledig nuchter meer is kan je hem aan het lachen krijgen, maar anders lijkt het bijna een onbegonnen zaak. Je zou hem nog eerder geïrriteerd krijgen dan aan het lachen. "Sorry...Het is een tijdje geleden dat ik nog mensen ben tegen gekomen dat is al." Daar had ze gelijk in. Er waren nog maar weinig mensen, zeer weinig mensen. Of toch weinig levende mensen. Het was bijna een wonder als je nog eens iemand tegen kwam die nog leefde of niet op sterven lag. "Whatever." Alsof het hem iets kon schelen. Zijn blik gleed snel weer even naar de berg. Ja hij had wel degelijk wat gezien daarnet, dat werd nu bevestigd. Hij zag hoe dat enkele Walkers naar beneden wandelde. Ze waren nog een aardige lengte van de twee vandaan dus had was nog niet nodig om mevrouw hier te waarschuwen. "Ja, het is beter dat we beiden hier weg van gaan...ik werd achtervolgt door de walkers." Hoofdschuddend keek Daryl de andere kant op. Zijn ogen hield hij een stukje dicht om ze te beschermen tegen de zon die door de bomen heen kwam. "Wegrennen van Walkers in een bos is geen goed idee, je trekt enkel maar de aandacht van meer walkers." Zei hij terwijl hij wees naar het groepje zombies dat aan kwam wandelen. "Daarbij is het gebruik van een pistool ook geen goed idee." Natuurlijk was dat geen goed idee. Dat zorgde er ook enkel maar voor dat je meer Walkers naar je toe lokte. Ze mochten dan hersendood zijn, aan hun gehoor was zeker niets mis.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith za mei 11, 2013 10:25 pm

Het werd eens hoogtijd om weer te gaan zitten kijken naar waar ze deze keer moet gaan. Ze kende deze kende nou niet echt perfect, maar zolang ze maar gewoon op op doorreis blijft gaan zal alles toch wel goedkomen. Hopenlijk. Nouja het zal wel moeten, want ze deed het nu al enkele jaren lang, en ze heeft zich altijd weten te redden. En niks kon daar verandering in brengen. Kort beet ze even op haar onderlip waarna ze haar ogen naar de omgeving liet glijden. Alsinds moet ze voordat de avond valt wel al weer een plek hebben gevonden dat voor enkele dagen veilig is, waar nog wat eten ligt en ook nog goed is om te blijven logeren. Wat een gedoe. het was toch geen leven om te blijven rondzwerven? Niet dat ze veel keuze had. Ze had wel gehoord van die woodbury's maar dat was helemaal niks voor Lilith. Ze hield van actie en wou zich altijd bezig houden. daar had haar vader altijd voor gezorgt, en nu moet ze dat al enkele jaartjes zelf doen. Opzich geen probleem, maar het mocht niet eentonig worden. Als ze nu eens een plek vond waar er geen walkers waren, en ook nooit zouden komen zolang ze voorzichtig was, dan zou het perfect zijn. Maar tot nu toe had ze nog niks gevonden. "Let volgende keer gewoon op waar je loopt." Kort grinnikte ze even." Dat zal in onthouden." antwoorde ze. Ja, daar zal ze zeker voor opletten als ze de volgende keer weer gespot was door de walkers, al zal ze de volgende dagen wel extra voorzichtig zijn. Lilith negeerde zijn whatever gedoe, want anders begon er zo alleen maar toch een discussie. en daar had Lilith geen zin in, dan trekken ze toch weer de onnodige aandacht. "Wegrennen van Walkers in een bos is geen goed idee, je trekt enkel maar de aandacht van meer walkers." Zei hij terwijl hij wees naar het groepje zombies dat aan kwam wandelen. "Daarbij is het gebruik van een pistool ook geen goed idee." Haar blik volgde zijn wijsvinger en zuchtte even kort. Die walkers waren ook echt overal. Even rommelde ze in haar tas en haalde al snel haar demper tevoorschijnt."I know, daar ben ik op voorbereid." Verklaarde ze simpel weg. "Dus hoe wil je het doen?" Vroeg ze spontaan terwijl ze haar demper op haar pistool draaide."Want verwacht nou niet dat ik je het alleen laat doen." Zei ze kalm. Het was niet dat Lilith dolgraag walkers dode, maar er vies van worden had ze ook niet. Ze deed het gewoon omdat het moet, zonder enig gejank of gejuich erbij.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl za mei 11, 2013 11:07 pm

Little Ass Kicker
440 Words for Lilith

Running harder and harder.

De Walkers die naar beneden kwamen daar maakte hij zich maar weinig zorgen over. Ze waren niet met al te veel, het ging dus niet moeilijk worden om ze voor een tweede keer te doden. Technisch gezien waren ze al dood, ze stierven dus inderdaad twee keer. Waar hij zich wel wat zorgen om maakte was de persoon waar hij nu bij was. Hij had geen idee hoe ze was en wat ze allemaal kon. Daryl had geen zin om enkel door haar in de problemen te komen want in eerste instantie was zij degene die de walkers naar hier had gelokt. Wie weet hoeveel Walkers er nu nog onderweg waren. In ieder geval was Daryl niet van plan om hier nog langer te blijven vanaf het moment dat hij van dat groepje af was. Hij wou werkelijk geen lokaas gaan spelen, daar had hij serieus geen zin in. "Dat zal in onthouden." Zei ze. Natuurlijk ging ze erop letten tot dat het erop aankwam en ze weer het idee had om te gaan vluchten. Als je eenmaal aan het lopen bent dan let je echt niet om waar dat jij je voeten neerzet, al helemaal niet als je ergens voor weg rent en je gehaast bent. Meteen toen Daryl de walkers had aangewezen die als maar dichterbij kwamen zuchtte de vrouw en Daryl keek haar enkel rustig aan. "I know, daar ben ik op voorbereid." Zijn blik gleed naar de demper die ze op haar pistool draaide en zelf pakte hij er gewoon een simpel mes bij. Kogels gaan op, een mes niet, net zoals zijn pijlen. Hij nam ze altijd terug mee zodat hij ze kon blijven gebruiken. Met kogels is dat echter niet het geval. Je kon ze altijd maar één keer gebruiken. "Dus hoe wil je het doen? Want verwacht nou niet dat ik je het alleen laat doen." Vroeg ze. "We doden ze gewoon, wat zouden we anders doen?" Hij hing zijn kruisboog beter zodat hij niet in de weg zou hangen. Er waren nog maar enkele meters tussen hen en de Walkers in. Meteen schoot Daryl dan ook naar voor. De Walker die het dichts in de buurt was stak hij meteen in zijn hoofd en met zijn voet schopte hij de Walkers weer naar achter waar hij dood op de grond neer viel. "Of wil je een strategie zitten bespreken?" Vroeg hij nog sarcastisch voor hij door het hoofd van een andere Walker sneed. Bloed spatte uit de hoofden van de Walkers iedere keer als hij er één neerstak. Daryl kon het dan ook niet voorkomen dat er ook bloed op hem kwam.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith zo mei 12, 2013 12:25 am

Hoelanger ze hier bleef hoe meer tijd ze verspilde. Maar omdat Lilith niet de persoon was om iemand al het vuile werk te laten opknappen bleef ze nog even. Al was hij nou niet het leukste gezelschap dat je kon wensen. Nu ze eraan dacht, ze wist zijn naam nog niet eens. Achja, hun ontmoeting was dan ook nooit de bedoeling geweest. Als zij niet zou hebben gestruikeld zouden ze elkaar niet hebben tegengekomen. En misschien was dat wel het beste geweest, want nu kwamen er walkers aan. Geweldig, kon haar dag nog erger worden? eerst had ze een domme fout begaan in het huis, daarna struikelde ze als een kluns over een wortel en daarna ontmoete ze een nors iemand, en vervolgens kwamen er nog eens walkers ook. Hoe erg kon haar dag eigenlijk wel niet worden? even sloot ze kort haar ogen, haalde even diep adem en opende vervolgens weer haar ogen. Dat dit allemaal maar snel weer voorbij was. Het geluk was er wel nog een beetje, aangezien het er niet meteen zoveel waren van de walkers. Dus die konden ze met gemak aan. Lilith had wel eens een plaats gezien waar er honderden waren geweest, best eng eigenlijk. De man was er al op af gegaan. "We doden ze gewoon, wat zouden we anders doen?" Zonder er op te reageren rende ze op een walker af, sprong naar een tak, zwierpte zich eraan en zorgde ervoor dat ze met haar ene voet recht tegen zijn gezich terecht kwam waardoor ze met haar andere voet hem op te grond gedrukt hield en schoot de kogel dan recht door het hoofd. Maar omdat ze wist dat haar kogels uiteindelijk ook wel op zouden geraken was ze er heel zuinig mee. "Of wil je een strategie zitten bespreken?" Vroeg hij nog sarcastisch voor hij door het hoofd van een andere Walker sneed. Kort lachte Lilith even."sorry, maar daar lijk je inderdaad wel op...iemand die vooraf plant" Opnieuw schoot ze eentje in het hoofd. De man had blijkbaar de meeste uitgeschakeld maar goed. Kort glimlachte ze nadat ze hem nog eens goed bekeek en hem helemaal onder het bloed zag, Lilith ook maar niet zozeer zoveel als hij zelf. Het leek alsof hij juist iets wou zeggen toen Lilith iets zag bewegen vlak achter hem. Er was geen tijd om hem te waarschuwen. Razend snel boog ze lichtjes voorover, draaide een rondje waarbij ze de man zelf tackelde, in diezelfde beweging nog trok ze haar dolk tevoorschijnt die goed verborgen had gelegen en sneed de keel over van de zombie waarbij het hoofd er dan meteen vanaf rolde vlak naast de man en het levenloze lichaam ervan. Nadat ze de man weer aankeek stak ze haar hand naar hem uit. om hem te helpen zich op te trekken." Sorry daarvoor....het was te laat om je te waarschuwen." Afwachtend keek ze hem aan. "ik heet trouwens Lilith" Opzich verwachtte ze niet meteen dat hij zijn eigen naam ook zou vertellen, aangezien hij haar totaal niet vertrouwde, maar dat was dan ook zijn probleem. Of ze het ook anders had kunnen aanpakken wist lilith niet, hem wegduwen zou niet zo simpel zijn geweest aangezien hij veel sterker was dan haar zelf. Dus het tackelen was de beste snelle optie geweest.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl zo mei 12, 2013 12:49 am

Little Ass Kicker
617 Words for Lilith

Running harder and harder.

Walkers overal, en dat kan je letterlijk nemen. Je kon nergens nog komen zonder er één tegen te komen en als je er dan geen tegen kwam, dan waren er wel anderen die ze naar je toe brachten net zoals nu het geval was. Toen de Walkers eindelijk in de buurt waren gaf Daryl ze niet echt de kans om veel verder te geraken, hij ging er maar meteen op af nu ze nog niet allemaal om hem heen verzameld stonden. "Sorry, maar daar lijk je inderdaad wel op...iemand die vooraf plant." Hij had eerst nog één Walker de grond op geduwd en vervolgens het hoofd met zijn voet kapot gestampt voor hij haar fronsend aan keek. "Dan heb jij serieus weinig mensenkennis." Zei Daryl enkel voor hij door het oog van één van de laatste Walkers stak. Nee hij was zeker niet iemand die vooraf plant. Hij deed eerst iets en dan pas dacht hij erover na. Het zat in de familie. Merle had er ook last van, enkel was het bij hem nog veel erger dan bij Daryl. Op sommige momenten en als hij genoeg tijd had kon het zijn dat hij eens een plan bedacht, maar anders handelde hij gewoon zonder er echt bij na te denken. De vrouw hand ondertussen al twee Walkers door het hoofd geschoten en hij zag hoe ze heel even keek. Daryl keek snel om zich heen naar de lijken die op de grond lagen. dat moesten ze allemaal wel zijn. Het bloed dat aan zijn armen hing ging hij straks wel ergens eraf wassen voor hij weer naar de gevangenis ging. Elke Walker was dood maar toch hoorde hij achter zich nog het gekreun van één. Hij wou zich omdraaien en in het hoofd van de Walker steken maar voor hij het wist lag hij op de grond. De vrouw had hem weten te tackelen voor hij de Walker kon doden maar ook voor de Walker hem kon bijten. Hij had geluk gehad. Niet zozeer omdat hij misschien gebeten zou worden, nee maar omdat hij zijn mes stevig genoeg vast hield. Als hij dat niet gedaan zou hebben gehad had dat ding nu misschien ergens in zijn lichaam gezeten. Hij voelde hoe enkele druppeltje warme vloeistof op zijn blote arme vielen en zag hoe er vervolgens een hoofd voor hem op de grond kwam rollen. De mond ging hevig te keer om alles wat hij kon maar te bijten. Daryl had zijn hand maar net op tijd weg kunnen trekken en in het hoofd kunnen steken. Enkele keren stak hij hard in het hoofd waardoor het op één plek een soort papje begon te worden. "Sorry daarvoor....het was te laat om je te waarschuwen." Een hand verscheen in zicht en toen hij opzij keek zag hij dat de vrouw haar hand had uitgestoken. Zonder de hand aan te nemen stond hij zelf weer recht. Zijn mes stak hij weer weg en zijn boog hing hij weer beter rond zijn schouder. "Je moet op het hoofd mikken, het hoofd." Met zijn hand tikte hij tegen zijn eigen hoofd. Nee hij hield er niet van om getackeld te worden, toch zeker niet op dit moment. "Een keel doorsnijden heeft geen zin." Hij zucht duidelijk hoorbaar en keek nog even naar het hoofd dat op de grond lag. "Ik heet trouwens Lilith." Stelde Lilith zich voor. "Daryl." Het konijn dat nog steeds aan zijn riem hing was soort van geplet door de val. Hoe dan ook het was niet iets dat je nog ging opeten. Hij pakte zijn mes er dan ook weer bij en sneed het touw door om het beest vervolgens weg te gooien ergens in de struiken.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith zo mei 12, 2013 5:13 am

Die domme walkers ook. Hoelang zou het duren voordat iedereen weggevaagt word? En wat dan...Komt er hier nog wel een einde aan? Het leek onmogenlijk, maar Lilith bleef hopen. In deze wereld leven was zinloos. Maar toch was ze te koppig om het zich van het leven te nemen, want dat was gewoon zielig doen. Jammeren over de problemen. In deze situatie moest je juist sterk blijven, niet opgeven. Al was dat nog zo moeilijk. en ze hield het lang genoeg vol. De walkers doden ging nog redelijk snel. Hoe sneller hoe beter want dan was dit gesprek ook meteen afgelopen en kon ze meteen gaan zoeken achter een nieuwe verblijf plaats, want hier verspilde ze haar tijd nu gewoon weg aan. "Dan heb jij serieus weinig mensenkennis." had ze hem tijdens het moorden nog horen zeggen, maar ze verspilde daar gewoon geen moeite aan, waarom zou ze ook? nadat ze hem nog had gered van een walker merkte ze nog dat de kop leefde. geweldig, echt geweldig. Ze stak haar hand uit maar die nam hij niet aan. Typisch mannen. Je moet op het hoofd mikken, het hoofd." Met zijn hand tikte hij tegen zijn eigen hoofd. Geirriteerd zuchtte ze. Wat was hij toch irritant zeg. Een keel doorsnijden heeft geen zin." Woedend keek ze hem aan en probeerde kalm te blijven." dat heb ik verdorrie nu wel door hoor" Sprak ze nors. Kalm blijven Lilith, gewoon kalm blijven en dan gaat alles weer goed. Alleen wist ze maar al te goed dat dat nutteloos was. Toch stelde ze zich beleefd voor. "Daryl." wou hij had toch nog het beetje fatsoen om zich voor te stellen, een wonder is gebeurd. Lilith wou zich verontschuldigen aangezien het haar schuld was dat de konijn niet meer eetbaar is, maar ze zweeg. Als hij niet het fatsoen heeft wat vriendelijker te zijn, dan Lilith zelf ook niet. En aangenaam hem te ontmoeten was het ook niet. Lilith gritste haar tas weer van de grond, stak de demper weer in de zak en stopte haar pistool in de holster net als haar dolk nadat ze die had afgeveegt.

(sorry mega flut Dx)
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl zo mei 12, 2013 5:41 am

Little Ass Kicker
459 Words for Lilith

Running harder and harder.

Iedereen wist ondertussen al dat je op het hoofd moest mikken, niet op de nek of op het hart. Dat ding klopte toch al lang niet meer. Het ging alleen nog maar om het hoofd. Waarschijnlijk bleven de hersenen werken en pas wanneer die vernield waren was de dode pas echt dood. Toch was mevrouw Lilith niet zo slim als ze eruit zag. Ze leek wel stoer te doen met al haar moves, maar dat wilde niets zeggen. Het was niet omdat je cool deed dat je meteen sterk was. Dat je het kon overleven. Daryl hield daar zijn mond maar wijselijk over. Hij maakte zich al druk en hij had geen zin om zich daar ook nog eens druk om te moeten maken. Het zou alleen maar uitlopen op een ruzie en dar had hij nu geen zin in. "Dat heb ik verdorie nu wel door hoor." Daryl keek haar niet meer aan. Hij pakte gewoon zijn kruisboog erbij en stak er weer een pijl in. Zijn konijn van daarnet had hij moeten weggooien en hij kon niet met lege handen terug komen. Er zat dus niets anders op dan iets nieuws te zoeken. Hij had er lang over gedaan om dat ene konijn te vinden, hoe lang ging het dan wel niet duren om er een nieuwe te zoeken. Allemaal was het de schuld van Lilith. Als zij niets beters had bedacht dan Daryl te laten struikelen dan zat hij nu niet met dat probleem. "Beter laat dan nooit zeker?" Hij keek kort even opzij naar Lilith voor hij verder ging met zijn boog. Hij de riem van zijn schouder gehaald en controleerde hem voor de zekerheid. Toen hij viel had hij de boog nog steeds om je wist maar nooit wat voor schade het ding misschien had opgelopen maar het was niets. Alles was nog heel op het eerste zicht. Eigenlijk hoorde Daryl Lilith nu te bedanken, maar geen haar op zijn hoofd dacht eraan om dat te doen. In plaats daarvan keek hij nog even om naar de plek waar het konijn nu lag voor hij gewoon verder wandelde. "Jij bent mij nog een konijn schuldig." Hij bleef in de helft staan en draaide zich terug om naar Lilith. "Dus meekomen." Hij wist niet of ze wel zou volgen. Misschien was ze te koppig en ging ze eigenwijs de andere kant op maar ze ging hem een konijn terug geven, of iets anders van eten, maar ze ging niet weg voor dat Daryl iets terug gekregen had. Voor velen zou het feit dat zij hem gered had al genoeg zijn, maar voor Daryl niet. Hij had haar geholpen met de Walkers, dus nu moet zij maar een konijn zien te vinden dat nog eetbaar was.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith zo mei 12, 2013 6:41 am

Dit was letterlijk de slechte dag die ze ooit heeft gehad sinds die walkers tevoorschijnt waren gekomen. Nouja tweede ergste, de dag dat haar ouders gestorven waren, is het ergste. Maar dit, dit gedoe met deze daryl hier? Het werkte zwaar op haar zenuwen. Hoe erg kon het wel niet worden? Misschien zou ze zich dat maar beter niet afvragen, je weet maar nooit. In de films was dat ook altijd zo, ben vroeg zich dan af of het erger kon. En blijkbaar diezelfde dag werd het klaarblijkelijk nog erger. Dus stopte lilith met erover te zitten mopperen. Lilith gebruikte maar zelden haar dolk. Vooral omdat het een erfstuk was en ze die liever niet kwijtspeelde. Merendeel gebruikte ze dan haar pistool, al geraakte haar munitie nu ook wel op. Wat dus betekende dat het tijd werd dat ze ook nog eens moest kijken voor andere wapens te gaan halen ergens in een wapenwinkel. Al waren er daar niet zozeer veel van. "Beter laat dan nooit zeker?" Meende hij dat nu echt serieus? Hoe kinderlijk is hij wel niet. gewoon er niet op reageren Lilith dan komt alles weer inorde. Daryl hier kennende waarschijnlijk niet. Stil bleef Lilith staan toen hij weg ging. eindelijk was ze van hem verlost. "Jij bent mij nog een konijn schuldig." te vroeg gejuicht. Kort trok ze haar wenkbrauw op. "Dus meekomen." Dacht die nu werkelijk dat ze hem zou volgen? Eerst zette ze enkele stappen richting hem, maar vanaf dat hij zich weer had weggedraaid zette ze haar tas stevig op haar rug zodat die niet in de weg zou gaan. Draaide zich geruisloos en razend snel om en begon de andere richting te rennen. Wat kon het haar schelen, hij dacht toch alleen maar het slechte van haar. Dus veel maakte het niet uit als ze het nog slechter maakte. ze was hem helemaal niks verschuldigd, zij had zijn leven gered. Maar kwam er een dankje vanaf? nee helemaal niet. Deze keer bleef ze rennen, stopte niet, en struikelde ook niet. Nee, nu ging ze zonder enige problemen over takken boomstammen. Zonder ook maar iets aan te raken. Pas nadat ze meer dan 10minuten lang had gelopen stopte ze en leunde tegen een boom aan."Mijn conditie moet beter" Verzuchtte ze, en ging vervolgens op de grond zitten. Sloot even haar ogen om eens goed uit te rusten.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl zo mei 12, 2013 6:59 am

Little Ass Kicker
523 Words for Lilith

Running harder and harder.

Daryl had het misschien wel kunnen verwachten. Nee hij wist gewoon dat dit zou gebeuren maar toch had hij gehoopt dat ze hem gewoon zou zijn gevolgd. Veel had hij ook niet van haar gevraagd, hij vroeg enkel om een nieuw konijn maar dat vond mevrouw er dan over? Dat kon ze gewoon niet menen. Daryl bleef gewoon rustig staan wachten. Zijn kruisboog had hij op zijn schouder gelegd en even leek het erop dat Lilith mee zou gaan. Ze had enkele stappen naar voor gezet maar dan draaide ze zich om en rende ze weg. Meende ze dat werkelijk? Ze rende weg voor zoiets doms? Rennen dan nog wel? Wandelen was niet goed genoeg of zo? "Son of a bitch!" Riep hij luid. Hij kon op zo'n momenten wel iets kapot kloppen als hij wou. Het enige dat er nu aan kon geloven was zijn boog, en hij hield dat ding liever heel. Kwaad schopte hij dan gewoon tegen één van de Walkers die op de grond lagen. Dit kon ze gewoon niet serieus nemen. Met grote passen ging hij dezelfde richting uit als zij. Hij ging zelfs over op een traag loopje terwijl hij goed om zich heen keek. Nee nu moest ze niet gaan denken dat hij het er gewoon bij ging laten. Als zij het zo wou gaan spelen dan ging hij het zo ook spelen. Haasten deed Daryl zich niet. Dat was nergens voor nodig, vroeg of laat moest ze toch stoppen met lopen dus moest ze wel rusten. Ondertussen had Daryl dan ook de tijd om haar gewoon te volgen. Hoe sneller je liep, hoe meer sporen dat je achter liet. Normaal zou Daryl niet eens achter haar aan zijn gegaan, had hij haar gewoon laten lopen en had hij gehoopt dat de eerste de beste walker haar te pakken zou hebben gehad. Voor alles was er ook een eerste keer. Heel lang had het niet geduurd voor hij haar eindelijk had gevonden. Misschien juist enkele minuten maar daar hield het bij op. Ze zat tegen een boom en haar ogen waren gesloten. Meteen nam Daryl zijn boog vast en traag bewoog hij zich dichter naar haar toe. Hij zette zorgvuldig zijn voeten neer om zo min mogelijk geluid te maken. Als hij eenmaal dicht genoeg was bleef hij staan. "Hej, het is tijd voor konijnen, niet voor te slapen." Op hetzelfde moment als hij die zin had uitgesproken had hij een pijl afgevuurd, deze kwam recht boven Lilith haar hoofd in de boom. In een snelle beweging had hij meteen een nieuwe pijl op zijn kruisboog gelegd klaar om af te vuren als ze het idee had om te gaan lopen. Hij wandelde nog wat dichter en uiteindelijk liet hij zijn boog gewoon weer zakken en legde hij die neer op zijn schouder. "Leven heeft geen nut als je geen voedsel hebt om op te overleven." Hij doelde er natuurlijk op dat zij hem gered had, maar dat het geen effect had als hij geen voedsel had. In de Gevangenis was er nog voldoende eten, maar dat moest zij niet weten. Dat waren haar zaken niet.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith zo mei 12, 2013 7:44 am

Dat hij maar achterbleef. Hij moest zijn konijn zelf maar halen. Waarom zou ze hem helpen? Hij blafte haar maar af werkte alleen maar op haar zenuwen en blijkbaar omgekeerd ook alhoewel ze dat niet meteen bedoelde. Hij wel, hij zorgde er voor dat ze geirriteerd geraakte bij iedere zin dat hij tegen haar sprak. Beide zouden blij moeten zijn dat. Lilith was het toch al. Hij was toch zo goed in jagen? Want hij gaf haar de les, dus een konijn doden moet hij toch ook wel zelf kunnen? Hij is een grote jongen, gedraag er dan ook naar. Lilith bleef lopen. Dit was inderdaad kindachter, maar beide waren liever alleen dan in elkaars gezelschap. Dus ze bewees hem een dienst, het was nu aan Daryl om die te aanvaarden en weer verder gaan met zijn leven? Ondertussen was haar ademhaling al happerig geworden, en zwaarder. maar goed, nadat ze vond dat ze ver genoeg was ging ze gaan leunen tegen een boom. Dat hij haar maar gewoon simpel weg vergeet. Dan zijn ze beide gelukkig. Kort geeuwde ze. Langzaam sloot ze haar ogen. Wat een dag, het was al laat in de middag en ze was nog steeds niet achter een schuilplaats gaan zoeken. "Hej, het is tijd voor konijnen, niet voor te slapen." Meteen schoten haar ogen wijdopen en zag tegenlijk de pijl op haar af komen. Ze gaf geen kick, maar zuchtte toch opgelucht toen het vlak boven haar hoofd terecht kwam."ben je gek geworden ofzo" Snauwde ze hem toe. Trekte de pijl uit de boom en smeet het op de grond, anders had ze die nog in twee gebroken dus hij moet blij zijn dat ze dat niet had gedaan."Jij wouw achter konijnen, ik helemaal niet ik heb dingen dat ik zelf ook moet doen." sprak ze kribbig. Rustig stond ze weer op en keek tegenlijk naar de lucht. "Leven heeft geen nut als je geen voedsel hebt om op te overleven." Hoorde ze hem zeggen waardoor ze even kort en diep zuchtte."Ik heb zo het gevoel, dat jij heus wel voor je eigen eten kunt zorgen." Geirriteerd keek ze hem aan en stapte van hem weg terwijl ze nog eens naar de lucht keek. Haar jas hield ze stevig om zich heen.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl ma mei 13, 2013 3:53 am

Little Ass Kicker
442 Words for Lilith

Running harder and harder.

Tijden waren gewoon veranderd. Niets was meer zoals het vroeger was, mensen begroete elkaars zelfs anders. Vroeger schonk je elkaar misschien een vriendelijke glimlach toe maar tegenwoordig kreeg je enkel maar een wapen op je gericht. Het was misschien een foute ingesteldheid om meteen je wapen te trekken maar je kon niet zeker genoeg meer zijn. Je wist gewoon niet meer wie dat je wel en wie je niet kon vertrouwen. Daryl wist van zichzelf dat hij verkeerd gereageerd had daarnet, maar hij ging het zeker niet toegeven. Nu toch niet in ieder geval. Lilith had gewoon niet zo dom en achterlijk moeten doen en wegrennen. Toen dat Daryl haar uiteindelijk weer gevonden had had hij een pijl naar haar afgeschoten. De pijl lande vlak boven haar hoofd in de boom. Blij was ze er zeker niet mee, dat was te merken. "Ben je gek geworden ofzo?" Zat ze maar wat te snauwen. De pijl had ze uit de boom getrokken en op de grond gegooid. In eerste instantie reageerde Daryl niet eens op haar gesnauw maar ging hij eerst naar d'r toe om de pijl van de grond op te rapen zonder iets te zeggen. De pijl werd weer op zijn plek in de boog gestoken voor hij enkele stappen naar achter zetten. "Hij was toch niet raak dus wat zit je te klagen?" Ze was niet eens geraakt door de pijl, dus veel reden tot klagen had ze ook niet. Voor hetzelfde geld had hij naar haar schouder gericht en dan had ze wel een reden om tegen hem uit te vliegen. Ze was dan geraakt en gewond terwijl zij Daryl had gered van een Walker. Moest dat het geval geweest zijn dan had ze het volste recht om te beginnen snauwen en klagen en slaan en wist hij veel wat meisjes nog deden. Misschien zou ze zelfs gaan krabben. Daryl schudde bij de gedachten alleen al zijn hoofd even kort. "Jij wouw achter konijnen, ik helemaal niet ik heb dingen dat ik zelf ook moet doen." Begon ze verder te klagen. Een zucht verliet meteen zijn zucht terwijl hij haar blik volgde die naar de lucht ging. "Zoals eten zoeken. Als jij mee gaat heb jij voor vanavond of weet ik wanneer ook eten." Hij hing zijn boog weeg over zijn schouder en sloeg vervolgens zijn armen over elkaar. "Ik heb zo het gevoel, dat jij heus wel voor je eigen eten kunt zorgen." Wauw, hij zou haar nu moeten feliciteren, eindelijk zei ze eens iets over hem dat ook nog eens klopte. "So what?" Hij bleef gewoon staan terwijl Lilith alweer aanstalten maakte om weg te wandelen.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith ma mei 13, 2013 8:17 am

Ze was vermoeiderd dan gedacht. Het kon niet door het lopen komen want dat was geen enkel probleem voor haar. Maar slaapgebrek kon het ook niet zijn aangezien ze nog maar maar een uurtje of twee wakker was geworden. Even beet ze dan ook op haar onderlip. Ze was weg gaan rennen van hem. Misschien kinderachtig maar dat maakte voor Lilith niet uit. Kort streek ze met haar vingers door haar donker bruine haren nadat ze tegen een boom was gaan aanzitten op de grond. Langzaam sloot ze haar ogen om dan ook even tot rust te komen. haar ademhaling werd dan ook stillaan weer rustig, net als de kloppingen van haar hart die weer het normale tempo sloeg. Ze schrok toen ook lichtjes als ze Daryl zijn stem hoorde, en schrok dan nog meer als ze de wind van de pijl over haar hoofd voelde. Haar hart schoot weer in een veel te snel tempo, en die was nog maar juist gekalmeerd. het was dan ook meteen de reden dat ze vroeg of hij gek was geworden. Natuurlijk wist lilith maar al te goed dat hij heus wel kon mikken en het zowiezo niet de bedoeling is om de pijl haar te doorboren, maar ze had zich kapot geschrokken. "Hij was toch niet raak dus wat zit je te klagen?" Kort draaide ze even overdreven met haar ogen. Stond vervolgens recht. Maakte hem duidelijk dat hij degene was die had besloten om opnieuw achter een konijn te gaan jagen. Lilith niet, nee zij had wel andere dingen te doen die voor haar even belangrijk zijn. "Zoals eten zoeken. Als jij mee gaat heb jij voor vanavond of weet ik wanneer ook eten." Waarom drong hij zo toch aan? Is hij niet blij dat ze weg ging zodat ze niet in zijn weg zou lopen? Blijkbaar wou hij haar gewoon expres irriteren. "So what?" Vermoeid zuchtte lilith, begon al weg te stappen."Kom je nog? " Mopperde ze dan maar. "Hoe eerder je een domme konijn je hebt hoe beeeeee..." Voor ze het maar al te goed besefte voelde ze hoe het touw stevig rond haar enkel draaide en haar hard in enkel voelde snijden."Sta daar nou niet te kijken, help me verdorrie eens" Snauwde ze hem toe. Bleef spartelen om zo eruit te geraken, al wist ze dat het zinloos was, proberen kon nooit geen kwaad.
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl di mei 14, 2013 4:41 am

running harder and harder 30kgent
Running harder and harder.


Fronsend keek hij Lilith aan toen ze verder wandelde. Hij had er moeiten voor moeten doen maar uiteindelijk had hij haar toch zover gekregen. Niet dat hij perse wou dat zij degene was die mee kwam, nee het was gewoon omdat zij juist degene die zijn vorige konijn had verneukt en is wat ervan was gekomen. Ze had er zelf voor gezorgd want er was vast nog wel een andere manier geweest om Daryl bij die Walker weg te krijgen. Toch dacht ze meteen aan de harde aanpak. "Jaja, ik kom al." Even snel keek hij over zijn schouder en dan weer voor zich. Het eerste wat hem op viel was de boom die iets verder stond, enkele meters van Lilith vandaan. Er was iets vreemds aan maar hij kon niet precies zeggen wat het was. Pas toen het al te laat was schoot het hem te binnen. "Wacht dat zou ik-" In de helft van zijn zin haakte hij af omdat het toch al te laat was. In maar enkele seconde tijd hing Lilith aan haar been ondersteboven aan één van de takken van de boom. "-niet doen." Maakte hij zijn zin toch nog af, al had het nu geen enkele nut meer. Ze was er al in gaan staan en hing daar nu als één of andere gek ondersteboven aan de tak. Daryl wandelde enkel dichter bij en bleef iets voor haar staan. Het zag er gewoon grappig uit en hij had werkelijk niet het idee om haar daar meteen uit te halen. "Kom op, als je daar al zelf niet uit weet te geraken." Zijn blik gleed even over het touw heen. Het koste misschien wat moeiten maar ook veel kracht maar je zou eruit kunnen geraken. Hij haalde maar gewoon zijn mes boven maar voor de rest maakte hij geen aanstalten om haar te gaan helpen. "Ik zou je hier natuurlijk ook gewoon kunnen laten hangen." Zei hij bedenkelijk. Rustig liep hij één rondje om haar heen om vervolgens weer te stoppen zodat hij haar echt aan kon kijken.
Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Lilith wo mei 15, 2013 4:52 am

Lilith had nu echt geen zin om weer enkele walkers tegen te komen aangezien ze nu al niet meer in de stemming was om ook nog maar iemand tegen te komen. Allemaal dankzij Daryl doordat hij haar begon te irriteren, en omgekeerd ook maar toch wou hij dat zij degene was die hem hielp met een nieuwe konijn te gaan zoeken omdat Lilith de reden was waarom hij zijn eerst had moeten wegsmijten. Dan nog, was hij dan niet oud genoeg om weer zelf een te gaan zoeken? Net als bij zijn eerste, nee zijn trots zou hem dat waarschijnlijk niet eens willen toestaan. Typisch iets voor mannen. Die hebben een ego die ze liever niet zouden kwijt willen geraken. Zelf niet als er bijna geen hoop meer was. En omdat hij maar bleef zeuren erover gaf lilith dan maar uiteindelijk toe. Alsof dat ze neit veel keus had. Anders zou hij toch maar niet zwijgen. "Jaja, ik kom al." Hoorde ze hem zeggen. Vermoeid zuchtte Lilith kort en stapte al door. . "Wacht dat zou ik-" Hij had geen tijd om zijn zin af te maken, en lilith had geen tijd om het aan te zien komen. Het touw bond zich stevig rond haar enkel en voor ze het echt goed besefte hangde ze al hoog onderste boven in de lucht, waarbij ze een gil slaakte van het verschot. "-niet doen." Zwaar geirriteerd keek ze hem aan. Serieus? waarom moest dit haar weer over komen? waarom niet Daryl. Gefrusteerd begon ze te spartelen. Ze was zo geschrokken en geirriteerd dat ze daryl afsnauwde. niet haar slimste zet, maar hoogstwaarschijnlijk zou hij net hetzelfde als zij doen. "Kom op, als je daar al zelf niet uit weet te geraken." Woedend keek ze hem aan. Als ze hieruit geraakt gaat ze hem zeker niet meer helpen met achter die verdomde konijnen gaan. Dat kon hij verdorrie maar vergeten. Lilith negeerde hem volkome en begon heen en weer te zwiepen tot ze bij het touw aan haar enkel kon en zich zo optrok. Koste veel energie. Ondertussen haalde ze haar dolk tevoorschijnt en begon in het te touw te snijden. Na een tijdje begon ze te veel krampen krijgen en liet onverwacht los van vermoeidheid, ze haperde dan ook nog een keer met haar dolk aan de onderkant van haar shirt waardoor de dolk uit haar hand glipte en met een dof geluid de grond raakte"fuck it, wat heb ik toch vandaag" snauwde lilith meer tegen zichzelf dan tegen daryl. Dit was niets voor haar, nog nooit van heel haar leven was ze zo lomp geweest."Dit is allemaal jou schuld" Sprak ze nors en keek daryl onderste boven aan met een rood aangelopen hoofd." Jij brengt mij alleen maar ongeluk." Blijkbaar heeft Lilith echt een rotdag vandaag. Het was niets voor haar om zo klungelig te zijn. Normaal waren haar handelingen perfect uitgevoert zonder een greintje aarzeling of moeilijkheden. Wat had deze dag toch vandaag tegen haar? Koppig hield ze vol dat het allemaal Daryl zijn schuld was. "Ik zou je hier natuurlijk ook gewoon kunnen laten hangen." Zei hij bedenkelijk. "Waag het niet, haal me hier verdomme uit, ik voel het bloed naar men hoofd steigen." Lilith zal niet smeken, dat was niks voor haar. Zelf niet als ze echt hulp nodig had zou je lilith er nooit horen naar smeken om hulp. Trots was het niet,maar het was haar standvastigheidsgevoel dat dacht dat ze zich hier nog wel zou uit kunnen redden.

(sorry laatheid, ben echt zo moe dat ik gewoon midden in je post in slaap viel D: )
Lilith
Lilith
Alive


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Groep: Loners
Liefde: don't need one

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Daryl vr mei 17, 2013 7:06 am

running harder and harder 30kgent
Running harder and harder.
Het was gewoon een grappig zicht, dat was iets dat absoluut niemand kon gaan ontkennen. Eerst liep ze in een val en werd ze ondersteboven aan een boom gehangen en vervolgens liet ze haar dolk ook nog eens vallen toen ze probeerde om zichzelf los te snijden. Daryl had heel de tijd gewoon rustig staan toekijken. Ja hij zou haar kunnen helpen maar hij had ook geen idee hoe hij dat zou moeten doen. De enige manier leek hem door in de boom te klimmen en haar vervolgens los te snijden. Waarschijnlijk viel ze dan wel met een harde klap op de grond maar dat was al bij zaak. Het belangrijkste was dat ze uit de boom zou geraken. 'Mijn schuld?' Zei Daryl meteen naar zichzelf wijzend en vervolgens deed hij met zijn hand het tegen naar het koord dat rond Lilith haar been hing. 'Ik wou je nog waarschuwen.' Met een diepe zucht legde Daryl zijn kruisboog tegen een andere boom aan om vervolgens de dolk van Lilith van de grond op te rapen. Hij wandelde naar de boom toe waar de val aan bevestigd was en keek naar boven. Hij keek naar boven terwijl dat Lilith maar verder bleef klagen over van alles en nog wat. Hij luisterde maar met een half oor terwijl hij om de boom heen wandelde. Hij moest wel geluk hebben. De boom had verschillende takken, moeilijk zou het dan ook niet zijn om erin te geraken, net zoals eruit geraken, dat zou ook geen probleem mogen zijn. "Ik zou wel willen maar eerst wil ik een bepaald woord horen, ik luister niet naar bevelen van jou." Hij nam de dolk tussen zijn tanden om vervolgens twee takken van de boom vast te nemen en zichzelf op te tillen. In de snelle bewegen plaatste hij beide benen allebei op een andere tak. Ja het ging hem vast wel lukken om Lilith hieruit te krijgen. 'Tot dan zal je hier nog kunnen blijven hangen.' Sprak hij met de dolk nog steeds tussen zijn tanden wat het moeilijker maakte om hem te verstaan, niet dat het volledige onverstaanbaar was.
Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

running harder and harder Empty Re: running harder and harder

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum