The walking Dead
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Careful with what you do.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Careful with what you do.

Bericht van Daryl za mei 11, 2013 10:01 am

Little Ass Kicker
514 Words for Finn

Careful with what you do.

Met een ijzeren haakje ging hij tussen de spleet van een autoraam naar binnen om zo het hendeltje te kunnen open om de deur los te maken. Natuurlijk had hij ook de makkelijkere weg kunnen nemen en het glas gewoon kapot hebben geklopt, maar dan had je weer de kans dat er een alarm af ging gaan. Als dat zou gebeuren was het zeker niet in zijn voordeel. Het zou alleen maar nadelig kunnen aflopen. Al de Walkers in de buurt zouden het horen en zouden ook meteen afkomen. Nee Daryl had daar serieus geen zin in. Niet nu het eindelijk weer eens stil was. tegenwoordig waren zo'n momenten zeldzaam. Het gebeurde zelden dat er geen Walker te zien was. Toen hij de deur éénmaal los had gekregen opende hij die meteen. Zijn kruisboog legde hij neer op de passagierszetel voor hij de auto in kroop. Het handschoenkastje opende hij onmiddellijk. Hij haalde al de papieren eruit en al snel vond hij wat hij nodig had. Hij haalde er een vol pakje sigaretten uit, één dat zelfs nog niet was geopend. Terwijl hij zijn kruisboog weer vastnam kroop hij de auto weer uit. Het was niet dat hij verslaaft was, nee hij zat al een hele tijd zonder omdat het niet anders kon. Sigaretten groeide nu eenmaal niet aan de bomen, maar het was altijd handig om het op zak te hebben. Op momenten dat het echt druk werd kon het wel eens helpen.

Als Daryl de auto eenmaal uit was hing hij zijn kruisboog weer over zijn schouder en draaide hij zich terug om. Zijn aandacht werd echter meteen door twee dingen getrokken. Het ene was overduidelijk een Walker maar het andere was een mens, één die nog wel leefde en kennelijk niet door had dat hij gevolgd werd door een Walker. De jongen moest de hem zelf vast niet eens hebben opgemerkt, anders zou hij er niet zo rustig uit zien. Daryl pakte er maar meteen een mens bij en hield het vast bij het lemmet. Eén oog sloot hij om beter te kunnen mikken en net op tijd gooide hij het mes. De Walker wou net op de jongen af gaan maar voor hij te dicht bij kon komen raakte het mes hem recht in zijn hoofd. Rustig wandelde hij naar de jonge toe. Snel wierp hij wel nog een blik naar achter om er zeker van te zijn dat er geen Walkers achter hem waren. "Volgende keer beter uitzien." Zei Daryl toen hij dicht genoeg was en hij bleef staan. Nu pas herkende hij de jongen. Ja, hij had hem al gezien in de gevangenis waar ze verbleven, maar echt een gesprek hadden ze nog niet gehad. Daryl zette één voet op de nek van de Walker voor hij zijn mes weer uit het hoofd trok van het levenloze lichaam. Het bloed veegde hij af aan zijn broek en vervolgens stak hij het mes weer weg. Uiteindelijk keek hij de jongen weer aan. Hij had hem nu al enkele keren gezien maar hij had geen flauw idee wat zijn naam was.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Finn za mei 11, 2013 10:44 am

[dohtml]

Don't lie,
Truth is faster than the lie, so why would you think it can win?

Ok, het was misschien een slecht idee geweest om helemaal in zijn eentje op pad te gaan door de walkers die overal rondliepen en het feit dat hij nu niet altijd de meest handige persoon op de wereld was. Hij mocht van geluk spreken dat er iemand was die de walker achter hem gezien had, anders had hij waarschijnlijk een einde aan zijn eigen leven kunnen maken. Echt niet dat hij ging wachten totdat hij al net zo hersendood als de walkers was en wat rond ging lopen om zijn vrienden op te eten. Dan maakte hij er nog liever zelf een einde aan dan of moest iemand maar meteen vanaf het moment dat hij tekenen van hersendoodheid begon te vertonen een kogel of iets dergelijks door zijn hoofd heen jagen. Finn wreef even met zijn hand over zijn nek toen hem gevraagd werd waarom hij helemaal in zijn eentje buiten was. “Ik dacht dat we misschien wel nog een paar dingen konden gebruiken als messen en stuff aangezien niet iedereen in de Gevangenis een wapen heeft en… tja.” Even keek hij iets of wat ongemakkelijk naar de grond voordat hij zijn bruine kijkers terug op de man richtte. “Ik ben alleen gegaan omdat ik meestal wel goed ben in het geruisloos verplaatsen en als je anderen meeneemt kan het nogal eens fout gaan, maar eigenlijk kan ik hetzelfde ook wel aan jou vragen aangezien ik nog niet echt iemand anders in de buurt heb gezien wat dus betekent dat jij ook alleen op stap bent gegaan.” Gatcha. Dus eigenlijk was hij niet de enige die zich misschien schuldig moest voelen omdat hij tegen alle waarschuwingen in alleen op stap was gegaan. Volgende keer zou hij wel iemand meenemen voor alle zekerheid aangezien het misschien toch handig is om rugdekking te hebben zodat Walkers niet langs achteren op konden duiken en alsnog hun tanden in je vlees konden zetten. Even gleed er een rilling over Finns rug toen hij eraan dacht, maar hij schudde die gedachte snel weg en stelde zich maar voor. Eigenlijk was het gewoon uit pure nieuwsgierigheid dat hij zichzelf voorstelde in de hoop dat de ander zijn naam ook zou vertellen. De glimlach veranderde in een grijns toen de man zich ook daadwerkelijk voorstelde als Daryl. Die naam had hij al wel een paar keer horen voorbijkomen in de gevangenis, maar hij had er nooit echt een gezicht op kunnen plakken, iets wat hij nu dus wel kon doen. Daryl haalde hem uit zijn gedachtegang door te vragen of hij naar het huis heen wilde en zachtjes knikte hij. “Het is zo het enige huis in een straal van tien meter en voorzover ik weet zijn er nog maar weinig mensen die zich op de hoofdweg begeven hebben aangezien de meesten wel bang zijn dat het hier stikt van de Walkers… wat dus eigenlijk ook zo is.” Even legde Finn zijn vinger op zijn lippen om duidelijk te maken dat het even muisstil moest zijn vanaf het moment dat hij een Walker achter Daryl zag opdoemen. “Misschien een goed idee om alvast naar binnen te gaan en ons stil te houden? Er is vast wel een achteruitgang.” Zonder echt op een antwoord te wachten, begon Finn zich al richting het huis te begeven, zijn voeten zorgvuldig neerzettend. Natuurlijk hadden ze dat net nu aan de hand, net nu het leek alsof de Walkers even ergens anders heen waren getrokken.
TAG:Daryl | WORDS:573 | CREDIT:LESLY


Laatst aangepast door Finn op zo mei 12, 2013 7:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Finn
Finn
Alive


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Groep: Prison
Liefde:

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Daryl za mei 11, 2013 9:36 pm

Little Ass Kicker
521 Words for Finn

Careful with what you do.

Meteen toen de walker op de grond viel draaide de jongen zich verschrikt om. In een snelle beweging had hij zijn mes vast genomen. Hij had het even laten zakken maar toen hij Daryl opmerkte hief hij het weer op om het vervolgens weer te laten zakken. Zo gingen al de ontmoetingen tegenwoordig. Altijd kreeg je wel iets van wapen op je gericht, of zo ging het er meestal toch aan toe. Met één hand moest hij zijn kruisboog tegenhouden terwijl hij zijn mes weer uit de Walker zijn kop trok. “Goede tip voor volgende keer.” Daryl keek de jongen kort aan. Volgende keer? Iets zei hem dat het nog wel vaker ging gebeuren dat anderen hem moeten beschermen. Of hij het ooit zou leren dat er niet altijd iemand in de buurt is, dat was nog iets anders. Natuurlijk kon het zijn dat je soms niet doorhad wat er achter je aan zat. Daryl moest wel toegeven dat hij het ook wel al eens gehad heeft, maar dan nog wist hij zichzelf te redden. "Waarom ben je hier eigenlijk buiten? Alleen?" In de vluchtte keek hij om zich heen. Heel de weg stond vol met auto's. Allemaal van mensen die probeerde te vluchten toen dat heel de Apocalyps begon. Ze dachten allemaal te kunnen vluchten maar tevergeefs. Vele waren gestorven in hun auto en anderen waren het bos in gelucht. Sommige waren het bos in gevlucht en leven daardoor misschien nog, andere dachten dat ze toch nog weg konden geraken maar werden gedood in hun auto. Op tv was het de eerste dag ook een en al paniek. Veel huilende mensen, bange mensen en natuurlijk veel doden. God mag weten hoe het allemaal is begonnen. Dat kon Daryl toch maar weinig schelen zeker nu. Het draaide alleen nog maar overleven. “Volgens mij hebben ze ons nooit echt aan elkaar voorgesteld, Finn Carter.” Stelde de jongen zich voor. Hij had zijn hand uitgestoken en Daryl zette enkele stappen naar voor om zodra hij dicht genoeg was de hand te schudden. "Daryl Dixon." Vanaf dag één zat hij al bij de groep die nu in de Prison zat. Eerst was het nog samen met zijn oudere broer Merle, maar iemand was natuurlijk zo slim geweest om hem achter te laten ergens op een dak. Ze waren nog teruggegaan om hem te gaan halen maar hij was al weg. Het enige wat hij achter had gelaten was zijn hand die hij zelf had afgesneden omdat hij vast hing met boeien. Het was een domme zet geweest en Daryl kan niet ontkennen dat hij daar nog steeds kwaad om is. Hij wou weten waar zijn broer was en wat er van hem geworden was. Enkel wist hij op geen één van de twee een antwoord. Merle moest wel nog ergens rondlopen, hij was sterk genoeg om voor zichzelf te zorgen. Het kon gewoon niet zijn dat hij al dood was. Daryl liet de hand van de jongen weer los en wandelde langs hem heen. "Wou je daar heen?" Hij wees naar het huis dat iets verder aan de rand van de weg stond.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Finn zo mei 12, 2013 7:48 am


Don't lie,
Truth is faster than the lie, so why would you think it can win?

Ok, het was misschien een slecht idee geweest om helemaal in zijn eentje op pad te gaan door de walkers die overal rondliepen en het feit dat hij nu niet altijd de meest handige persoon op de wereld was. Hij mocht van geluk spreken dat er iemand was die de walker achter hem gezien had, anders had hij waarschijnlijk een einde aan zijn eigen leven kunnen maken. Echt niet dat hij ging wachten totdat hij al net zo hersendood als de walkers was en wat rond ging lopen om zijn vrienden op te eten. Dan maakte hij er nog liever zelf een einde aan dan of moest iemand maar meteen vanaf het moment dat hij tekenen van hersendoodheid begon te vertonen een kogel of iets dergelijks door zijn hoofd heen jagen. Finn wreef even met zijn hand over zijn nek toen hem gevraagd werd waarom hij helemaal in zijn eentje buiten was. “Ik dacht dat we misschien wel nog een paar dingen konden gebruiken als messen en stuff aangezien niet iedereen in de Gevangenis een wapen heeft en… tja.” Even keek hij iets of wat ongemakkelijk naar de grond voordat hij zijn bruine kijkers terug op de man richtte. “Ik ben alleen gegaan omdat ik meestal wel goed ben in het geruisloos verplaatsen en als je anderen meeneemt kan het nogal eens fout gaan, maar eigenlijk kan ik hetzelfde ook wel aan jou vragen aangezien ik nog niet echt iemand anders in de buurt heb gezien wat dus betekent dat jij ook alleen op stap bent gegaan.” Gatcha. Dus eigenlijk was hij niet de enige die zich misschien schuldig moest voelen omdat hij tegen alle waarschuwingen in alleen op stap was gegaan. Volgende keer zou hij wel iemand meenemen voor alle zekerheid aangezien het misschien toch handig is om rugdekking te hebben zodat Walkers niet langs achteren op konden duiken en alsnog hun tanden in je vlees konden zetten. Even gleed er een rilling over Finns rug toen hij eraan dacht, maar hij schudde die gedachte snel weg en stelde zich maar voor. Eigenlijk was het gewoon uit pure nieuwsgierigheid dat hij zichzelf voorstelde in de hoop dat de ander zijn naam ook zou vertellen. De glimlach veranderde in een grijns toen de man zich ook daadwerkelijk voorstelde als Daryl. Die naam had hij al wel een paar keer horen voorbijkomen in de gevangenis, maar hij had er nooit echt een gezicht op kunnen plakken, iets wat hij nu dus wel kon doen. Daryl haalde hem uit zijn gedachtegang door te vragen of hij naar het huis heen wilde en zachtjes knikte hij. “Het is zo het enige huis in een straal van tien meter en voorzover ik weet zijn er nog maar weinig mensen die zich op de hoofdweg begeven hebben aangezien de meesten wel bang zijn dat het hier stikt van de Walkers… wat dus eigenlijk ook zo is.” Even legde Finn zijn vinger op zijn lippen om duidelijk te maken dat het even muisstil moest zijn vanaf het moment dat hij een Walker achter Daryl zag opdoemen. “Misschien een goed idee om alvast naar binnen te gaan en ons stil te houden? Er is vast wel een achteruitgang.” Zonder echt op een antwoord te wachten, begon Finn zich al richting het huis te begeven, zijn voeten zorgvuldig neerzettend. Natuurlijk hadden ze dat net nu aan de hand, net nu het leek alsof de Walkers even ergens anders heen waren getrokken.

volgende keer blijf ik van het edit knopje af --'
TAG:Daryl | WORDS:573 | CREDIT:LESLY
Finn
Finn
Alive


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Groep: Prison
Liefde:

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Daryl zo mei 12, 2013 8:40 am

Little Ass Kicker
787 Words for Finn

Careful with what you do.

“Ik dacht dat we misschien wel nog een paar dingen konden gebruiken als messen en stuff aangezien niet iedereen in de Gevangenis een wapen heeft en… tja.” Fronsend keer hij Finn aan. Het was misschien niet het beste excuus om hier rond te wandelen maar hij liet het er maar gewoon bij. Er was niets gebeurd of in ieder geval nog niet dus er was geen reden tot drukte. Hij had misschien beter aan iemand kunnen vragen om mee te gaan maar daar was het nu te laat voor. "Ik ga wel mee, 'k heb toch waar ik voor gekomen ben." De reden dat Daryl hier was, was eigenlijk nog veel zwakker. Hij was enkel gekomen voor een pakje sigaretten en meer niet. Dat was pas een domme reden nu dat hij erover nadacht maar wat kon het hem wat schelen. Hij was nog steeds vrij om te staan en te gaan waar dat hij wou, maar nu hij hier toch is kon hij beter maar wat nuttigs doen en dat nuttige was Finn helpen met het zoeken naar...wist hij veel wat. Messen en al dat gedoe. Enkel omdat niet iedereen een wapen had. Sommige wou je ook liever niet met een wapen zien, maar zo dachten sommige misschien ook over Daryl. Hij kon soms een heethoofd zijn en was gemakkelijk kwaad. Als hij dan iets heeft waar hij je hoofd mee in kan kloppen kan je beter oppassen dat je niet in zijn buurt staat. Of dan mag je hopen dat er iemand is die hem tegen kan houden. “Ik ben alleen gegaan omdat ik meestal wel goed ben in het geruisloos verplaatsen en als je anderen meeneemt kan het nogal eens fout gaan, maar eigenlijk kan ik hetzelfde ook wel aan jou vragen aangezien ik nog niet echt iemand anders in de buurt heb gezien wat dus betekent dat jij ook alleen op stap bent gegaan.” Natuurlijk. Die opmerking had hij kunnen verwachten. Hij was hier inderdaad ook helemaal alleen dus was hij net zo schuldig, maar Daryl zou het nooit toegeven, nee hij wist vast wel iets te bedenken om eronder uit te komen zoals altijd het geval was. Hij sloeg zijn armen over elkaar voor hij zijn schouders ophaalde. "Maar ik vergelijking met jou kan ik wel voor mezelf zorgen. Ik weet mezelf goed te redden als ik alleen ben en kan gerust voor mezelf zorgen." Ging hij in de verdediging. Daryl wist zich altijd perfect te redden in zijn eentje, soms zelfs beter dan als hij met iemand is. Hij kan prima voor zichzelf zorgen. Hij deed het wel vaker, gewoon weg gaan en iets alleen gaan doen. Meestal was het om iemand te gaan zoeken. Terwijl iedereen binnen zat te discussiëren en van alles aan het bedenken waren was hij meestal degene die meteen weg ging om de persoon die vermist werd te zoeken. Het was misschien niet altijd het beste idee om alleen iets te doen maar hij was nu niet echt de persoon die perfect in een groep kon functioneren. het was al zeer hard veranderd. In het begin was het alleen maar erger, vooral toen dat zijn broer pas verdwenen was. Toen was alles en iedereen gewoon zijn vijand. “Het is zo het enige huis in een straal van tien meter en voorzover ik weet zijn er nog maar weinig mensen die zich op de hoofdweg begeven hebben aangezien de meesten wel bang zijn dat het hier stikt van de Walkers… wat dus eigenlijk ook zo is.” Finn had zijn vinger tegen zijn mond gelegd en keek in de verte naar iets. Daryl keek meteen over zijn schouder naar achter en zag wat hij bedoelde. Een Walker kwam aanwandelen. in eerste instantie wou Daryl naar zijn kruisboog grijpen maar toen er nog een Walker verscheen en dan nog een bedacht hij zich. "Damn, ze laten je echt nooit met rust." Mompelde hij luid genoeg dat Finn het vast wel verstaan zou hebben. Nu nog proberen om ze aan te vallen? Mooi niet. God mocht weten hoeveel Walkers er nog onderweg waren, voor hetzelfde geld waren ze met één grote groep en als je er dan midden in zat was het gedaan met je. “Misschien een goed idee om alvast naar binnen te gaan en ons stil te houden? Er is vast wel een achteruitgang.” Daryl wou net hetzelfde zeggen maar Finn was hem voor. Zonder op antwoord te wachten was de jongen verder gewandeld richting het huis. "Klinkt als een plan, ik ben nog steeds geen zombie voer." Daryl volgde de jongen maar gewoon terwijl hij enkele keren nog over zijn schouder keek naar achter naar de Zombies. Zoals verwacht leek de groep enkel maar te vergroten.

Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Finn ma mei 13, 2013 8:36 am


Don't lie,
Truth is faster than the lie, so why would you think it can win?


Een lichte frons verscheen op zijn voorhoofd toen Daryl zei dat hij wel mee zou helpen met zoeken naar nuttige dingen aangezien hij al had waar hij voor gekomen was. Het feit da thij mee wilde zoeken was niet zo heel raar, dan hadden ze tenminste allebei iets om te doen, maar dat tweede zorgde er toch voor dat de jonge man de neiging had om ernaar te vragen, maar hij hield zijn mond maar. Eigenlijk ging het hem helemaal niet aan wat Daryl hier precies deed en ergens had hij het gevoel dat het niet echt een goed idee was om het te gaan vragen. Het ging namelijk rond dat de man iemand was aan wie je beter niet teveel vragen kon stellen aangezien hij blijkbaar een redelijk kort lontje had. Achja, voor Finn maakte het opzich niet zoveel uit. Om de een of andere reden had bijna iedereen een kort lontje vanaf het moment dat ze bij hem in de buurt kwamen, waarschijnlijk omdat thij soms nogal eens een vrij rare gedachtengang kon hebben en zijn ideeën -die niet altijd erg goed waren- altijd wilde delen met iedereen die het wilde horen. Finn kon het na een tijdje toch niet laten om de vraag wat hij hier deed terug te kaatsen vanaf het moment dat hij de kans daartoe kreeg en even sloeg hij zijn armen over elkaar heen, er wel voor zorgend dat hij het mes niet door zijn arm heen stak. "Daar heb je een punt, maar je had het ook gewoon kunnen zeggen dat het mijn zaken niet zijn. Voor mij hoef je jezelf niet te verdedigen." Hij had al genoeg van anderen gehoord dat hij zich met zijn eigen zaken moest bemoeien en zijn neus niet zoveel in andermans leven moest gaan steken. Natuurlijk kende nu bijna iedereen in de gevangenis elkaars geschiedenis, wist ook wat je aan elkaar had en waarvoor je beter zelf kon zorgen. Het einde van zijn zin stierf langzaam weg terwijl zijn bruine kijkers groot werden vanaf het moment dat hij een Walker zag aankomen. Zonder verder al te veel tijd te verliezen, stelde hij op een snel tempo voor om alvast naar het huis toe te gaan zodat ze zichzelf zouden kunnen verbergen om zich daarna om te draaien en als in de gezegde richting te lopen. Als er één Walker was, zouden er vast en zeker nog wel meer zijn en zou het niet lang duren voordat ze helemaal omsingelt waren en hoogstwaarschijnlijk gebeten zouden worden. Nja, als het gebeurde, konden ze elkaar ook makkelijk in het hoofd steken. Ze zouden het dan wel tegelijk moeten doen moesten ze allebei gebeten zijn, iets dat nog wel moeilijk kon worden dan. Het kon ook zijn dat ze geluk hadden en dat ze geen een van allebei of maar een iemand gebeten werd. Bij dat laatste hoopte Finn ergens toch dat het dan Daryl zou zijn. Niet dat hij iets tegen de man had, maar hij was zijn leven nog lang niet beu. Er was nog zoveel te doen zoals een vrouw zoeken en de namen van hun eventuele kinderen bedenken en opzoek gaan naar een huisdier zodat hun kinderen er later misschien mee zouden kunnen spelen. Alhoewel, een huisdier zouden ze waarschijnlijk niet zo heel snel vinden aangezien ze waarschijnlijk allemaal al ongeveer waren opgegeten door de walkers. Ach ja, zonder huisdier zouden ze zich ook wel kunnen amuseren zeker?

Net voordat hij de deur van het huis opende, keek Finn even over zijn schouder om te zien hoeveel Walkers zich al verzamelt hadden. Zijn adem stokte in zijn keel en snel keek hij terug voor zich vanaf het moment dat hij merkte dat er zich toch al wel een twintigtal Walkers in hun buurt verzameld hadden. Great, nu was de kans op ontsnappen met nog eens tien procent gedaald. Hoewel hij vanbinnen beefde van angst, probeerde hij zich zo koel mogelijk aan de buitenkant te houden en gewoon door te lopen. Een gefrustreerd geluidje verliet zijn keel toen de jonge man merkte dat de deur niet eens een klink had en mteen stak hij zijn mes in de gleufen begon in een sneltempo aan het slot te frunniken. Gelukkig voor hem was het een redelijk oud slot en had hij al enige ervaring met het openmaken van sloten zodat de doffe klik al snel te horen was. Voor de laatste keer waagde hij even een blik over zijn schouder voordat hij de deur bijna open gooide en maakte dat hij binnen was. De adrenaline gierde door zijn lichaam heen terwijl hij zich een weg baande naar de achterkant van het huis en even liet hij zijn tanden wegzinken in zijn onderlip vanaf het moment dat hij tegen een paar pannen, die de bewoners in al hun haast hadden laten vallen, aanliep en ze een klingelend geluid maakte. “Sorry,” mompelde hij zachtjes nadat hij even in elkaar was gekrompen en zorgde er deze keer voor dat hij zijn voeten zorgvuldig neerzette. Blijkbaar waren de bewoners langs de achterdeur weggevlucht aangezien deze wagenwijd openstond en je zo een goed zicht had op de tuin. “Nu is het jou beurt om het volgende deel van het plan te bedenken.” Om de tuin heen stond een redelijk hoge muur waar ze moeilijk gewoon overheen zouden kunnen kruipen en de moed zonk Finn op dit moment echt in de schoenen.


TAG:Daryl | WORDS:897 | CREDIT:LESLY
Finn
Finn
Alive


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Groep: Prison
Liefde:

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Daryl wo mei 15, 2013 2:45 am

Careful with what you do. 30kgent
Title.
'Het is nu niet echt een geheim.' Ze waren het in de Prison wel gewoon dat hij gewoon weg ging in zijn eentje. Om zelf wat te doen zonder dat er iemand anders bij is. Hij was zelfs één van de enige die het deed. Je kon het dom noemen of moedig, misschien was dat het wel allebei. De rest was in ieder geval wel slimmer om niet alleen te gaan. Om voor de veiligheid altijd iemand mee te nemen want je wist maar nooit wat er kon gebeuren. Het ene moment kon je rustig aan het wandelen zijn en het andere moment kon je dik in de problemen zitten. Jammer genoeg kon het Daryl vrij weinig schelen. Het was al hard verminderd, maar toch ging hij er nog wel eens alleen tussenuit. 'Daarbij had jij ook kunnen zeggen dat het mijn zaken niet waren.' Daryl had zelf ook gevraagd was Finn hier aan het doen was in zijn eentje. Hij had ook zonder problemen een antwoord gekregen op zijn vraag, hij vond het enkel dom dat de jongen in zijn eentje was gekomen. Misschien als Finn er wat sterker, stoerder, wist hij wat nog allemaal, had uitgezien dat hij er helemaal geen probleem van had gemaakt. Neem nu Merle, hij zou het zeker niet erg gevonden hebben als hij er alleen op uit zou gaan, enkel omdat hij wist dat zijn broer zich wist te redden als het erop aankwam.

Het had geen nut om al de aankomende Walkers te doden, het had toch weinig tot geen effect. Ze waren met te veel en hij had niet het gevoel dat hij echt op Finn kon rekenen als ze met zoveel waren. Moesten her er enkele zijn dan ging het nog, maar op dit moment wou hij het risico niet nemen. Hij was Finn dan ook gevolgd naar het huis dat iets verder stond. Terwijl dat de jongen bezig was met het slot te openen stond hij op de uitkijk. Hij had zijn kruisboog stevig vast in zijn handen, klaar om te gebruiken moest het nodig zijn. Nee het zou niet de eerste keer zijn dat een Walker ineens voor je neus opdook. Het duurde niet heel lang voor Finn de deur open had en Daryl na hem naar binnen kon. Hij sloot de deur achter zich en terwijl dat Finn meteen naar de achterdeur liep controleerde Daryl eerst elke kamer. Echter het geluid van pannen die tegen elkaar botste liet hem meteen omdraaien. Zijn boog was op Finn gericht maar hij liet hem meteen weer zakken toen het enkel maar vals alarm was. Hoofdschuddend draaide hij zich weer om toen de jongen zich excuseerde. 'Het best lijkt mij te wachten.' Zei Daryl terwijl hij een kamer uit wandelde en zo bij Finn terecht kwam. Door het raam kon je de Walkers voorbij zien komen. Ze wandelde het huis voorbij, wat het teken moest zijn dat ze het tweetal niet hadden opgemerkt. "Je kwam hier toch voor spullen? Als je ze hebt zullen we wel zien wat we doen." Ondertussen was hij naar het raam toe gegaan en had hij het gordijn gesloten.


Niet geweldig sorry >3<
Daryl
Daryl
Admin || Alive


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Groep: Prison
Liefde: One day it will all just end.

https://thewalkingdead.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Finn wo mei 15, 2013 8:45 pm


Don't lie,
Truth is faster than the lie, so why would you think it can win?

Finn had zijn schouders alleen maar opgehaald toen Daryl zei dat hij ook makkelijk had kunnen zeggen dat niemand hoefde te weten wat hij in zijn eentje buiten de gevangenis deed. In principe maakte het niet uit dat mensen wel of niet wisten wat hij ergens deed, zolang hij zijn ding maar kon doen zonder dat iemand zich er teveel met moeide. Een van de mannen in de gevangenis had eens gedacht dat hij het veel beter kon en had Finn de hele tijd willen corrigeren, wat hem alleen maar een blauw oog en schouder uit de kom had opgeleverd. Je zou het niet snel zeggen van de jonge man, maar vanaf het moment dat mensen hem te hard begonnen te irriteren, kon hij best kwaad worden en vond hij het niet erg om ook echt duidelijk te maken dat die persoon zich met zijn eigen zaken moest bemoeien. Op dit moment was het echter helemaal niet nodig om geïrriteerd te gaan reageren daar hij de kans niet eens had om echt geïrriteerd te worden aangezien er zich al snel een hoop Walkers aan de horizon verschenen. Het was maar goed dat Finn best goed was met sloten, anders was de kans op ontsnappen echt miniem geworden. Het was dat Walkers niet erg goed kunnen zien, anders zouden ze hen waarschijnlijk het huis hebben zien binnen lopen. Dat was één voordeel, maar als hun gehoor nu ook eens aangetast zou zijn, zouden er nu veel meer mensen nog leven. De meesten waren gewoon zo dom geweest om te schreeuwen van zodra ze Walkers zagen aankomen waardoor ze binnen een minuut neergehaald waren en ofwel gebeten, oftewel volledig opgegeten.

Een zachte vloek rolde dan ook over zijn lippen toen hij tegen een paar potten aangelopen was en deze een redelijk hard geluid verspreidde. In een reflex had hij zijn handen half de lucht in geheven toen hij merkte dat Daryl zijn kruisboog op hem gericht had en snel excuseerde hij zich maar. Dat was een les om volgende keer beter op te letten waar hij liep als hij ergens naar binnen ging. "Goed idee, in iedergeval al veel beter dan als kippen zonder kop rond te gaan lopen zoals sommige anderen wel eens doen." Finn had al wel mensen zien sterven doordat ze zich niet stil hielden, maar had zijn blik meestal al snel afgewend vanaf het moment dat ze zich op hun feestmaal gestort hadden. Het was niet erg smakelijk om te zien hoe een mens aan stukken gescheurd werd terwijl het bloed alle kanten opspatte. "oh ja, die spullen," mompelde hij zachtjes toen de man hem eraan herinnerde waarom hij een stap buiten de gevangenis had gezet. Door al die Walkers en de groeiende angst was hij het gewoon vergeten aangezien hij toch even andere dingen had om over na te denken. Zonder al te veel geluid te maken, liep Fin naar het aanrecht van de keuken en trok een paar schuiven en kasten open waar hij dingen als messen en zelf eten dat nog net niet vervallen was uithaalde. Al het voedsel en een paar messen verdwenen in de rugzak die hij speciaal had meegenomen terwijl hij een deel van de grote keukenmessen aan zijn riem hing. Even staakte hij zijn zoektocht naar wapens en richtte zijn donkere ogen even op het raam waar Walkers voorbij bleven lopen. "Hoeveel zouden het er zijn?" Onbewust had hij zijn stemgeluid hard verlaagd naar gefluister en keek Daryl even vragend aan voordat hij doorging naar een andere kamer om misschien wat nuttige dingen te vinden. "Zouden we misschien nog dekens nodig hebben voor 's nachts?" Vragend stak hij zijn hoofd terug om de deurpost van de kamer terwijl hij de hoed van zijn hoofd af nam en even met zijn hand door zijn haren heen woelde zodat ze nog harder rechtop gingen staan.


TAG:Daryl | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Finn
Finn
Alive


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Groep: Prison
Liefde:

Terug naar boven Ga naar beneden

Careful with what you do. Empty Re: Careful with what you do.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum